Terugbetalen en Retournering

Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, dan wordt uw terugbetaling verwerkt en zal automatisch een tegoed worden toegepast op uw creditcard of originele betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er gaat vaak enige verwerkingstijd overheen voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit alles heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Verkoopartikelen
Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Verkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het gekocht werd en direct naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaukrediet voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf liet verzenden om later aan u te geven, zullen we een terugbetaling sturen naar de gever van het cadeau en zij zullen erachter komen over uw retour.

Retourzendingen
Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzekeringsverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via {e-mail} voor vragen gerelateerd aan terugbetalingen en retourzendingen.